facebook google linkedin twitter facebook

Osteopaat Klundert

Op zoek naar een Osteopaat in Klundert?

osteopaat klundertHeeft u pijn in bijvoorbeeld uw rug, schouder of nek? Of heeft u misschien juist last van andere lichamelijke klachten als hoofdpijn, buikpijn of oorsuizen? Een behandeling door een osteopaat kan helpen om het zelfgenezend vermogen van het lichaam te ondersteunen. Wij van Fysiotherapie van Gelderen helpen u of uw kind graag verder, ook in Klundert.

Wat doet een osteopaat?

Osteopathie gaat uit van het mens als eenheid. We benaderen het lichaam tijdens de behandeling dan ook als een geheel. Het kan namelijk zo zijn dat u op één plaats pijn heeft, maar de oorzaak zich op een heel andere plek bevindt. Een osteopaat gaat op zoek naar waar de beweging in uw lichaam hapert en probeert de samenwerking tussen de verschillende weefsels te herstellen.

Een osteopaat maakt geen gebruik van medicijnen of apparaten, er wordt enkel gewerkt met zachte handgrepen. Deze hebben als doel om uw lichaam weer in balans te brengen. De behandeling is meestal niet pijnlijk. U kunt bij een osteopaat terecht wanneer u last heeft van bijvoorbeeld:

• Rugklachten
  • Schouderklachten
  • Nekklachten
  • Pijn na een ongeval
  • Buikpijn
  • Chronische vermoeidheid

Wat wij voor u kunnen betekenen

Een persoonlijke aanpak staat bij ons voorop. We bespreken en bekijken eerst uw klachten en of er andere factoren meespelen die de klachten zouden kunnen veroorzaken. Hierna starten we de behandeling, die indien nodig een paar keer herhaald kan worden.

Onze praktijken in Middelharnis en Willemstad zijn iedere werkdag geopend tijdens kantooruren. Incidenteel en alleen op afspraak kunt u ook bij ons terecht in de avonduren, het weekend of komen wij bij u aan huis. Heeft u vragen? Neem gerust contact met ons op. Wij helpen u graag verder.

sterren

Onafhankelijk onderzoek bekroont praktijk.

Online afspraak maken?

Plan nu eenvoudig online een afspraak in:

afspraak plannen iconKlik hier

Actueel

IMAGE 10 vragen over dry-needling
dinsdag 09 april 2019
10 vragen over dry-needling Ik krijg nog wel eens een wazige blik als ik vertel over hoe effectief dry-needling behandelingen zijn voor aandoeningen... Lees verder...