facebook google linkedin twitter facebook

Fysiotherapie nieuws en blog

Lees meer: Shop en Hop voor de zorgverzekering 2017

Shop en Hop voor de zorgverzekering 2017

Je merkt het aan de reclames in alle media, de zorgverzekerings- ‘shop en hop’ maanden zijn weer begonnen. Voor 1 januari 2017 kunnen we overstappen naar een nieuwe zorgverzekeraar. Er is een overvloed aan polissen. Waar moet je beginnen om de juiste keuze te maken?

Lees meer: Shop en Hop voor de zorgverzekering 2017

Lees meer: Spierpijn na sporten

Spierpijn na sporten

Iedereen heeft er wel eens last van; spierpijn. Soms op plaatsen waarvan je niets eens wist dat er spieren zaten! Meestal verdwijnt na een dag de spierpijn vanzelf. Maar het gebeurt ook wel dat je er langer last van houdt. Of dat je er echt door belemmerd wordt in je functioneren. Wat is spierpijn eigenlijk? En wat kun je eraan doen? Lees de vijf tips.

Lees meer: Spierpijn na sporten

Lees meer: Recept voor een fitte zomer

Recept voor een fitte zomer

De zomervakantie is een tijd van genieten! Sportclubs bouwen een zomerstop in om ergens in september weer op te starten. Nu is het tijd voor lekker lange avonden op een terras. Met een glas wijn, een koud biertje of een versgeperst sapje. Daar hoort natuurlijk een plankje bij van het een of ander: bitterballen, chipjes, blokje kaas… En dan de volgende dag rustig aan weer beginnen. Vooral niet te druk maken. Relax!

Lees meer: Recept voor een fitte zomer

sterren

Onafhankelijk onderzoek bekroont praktijk.

Online afspraak maken?

Plan nu eenvoudig online een afspraak in:

afspraak plannen iconKlik hier

Actueel

IMAGE Wandelen als therapie voor frozen shoulder
woensdag 13 maart 2019
Mijn patiënten kijken me vaak wat vreemd aan als ik ze aanraad om lekker te wandelen om de pijn aan hun frozen shoulder te verminderen. Toch is dit... Lees verder...