facebook linkedin twitter facebook

Fysiotherapie nieuws en blog

Lees meer: Zit fysiotherapie in de basisverzekering 2017?

Zit fysiotherapie in de basisverzekering 2017?

Veel mensen krijgen in hun leven te maken met fysiotherapie. Door bijvoorbeeld een sportblessure, een verkeerde werkhouding of na een operatie. Daarom is het belangrijk om te weten of je hiervoor verzekerd bent. En zit fysiotherapie in de basisverzekering? Dit hangt af van je leeftijd en de reden voor de behandeling. Ik vertel je er hier meer over.

Lees meer: Zit fysiotherapie in de basisverzekering 2017?

Lees meer: Shop en Hop voor de zorgverzekering 2017

Shop en Hop voor de zorgverzekering 2017

Je merkt het aan de reclames in alle media, de zorgverzekerings- ‘shop en hop’ maanden zijn weer begonnen. Voor 1 januari 2017 kunnen we overstappen naar een nieuwe zorgverzekeraar. Er is een overvloed aan polissen. Waar moet je beginnen om de juiste keuze te maken?

Lees meer: Shop en Hop voor de zorgverzekering 2017

Lees meer: Spierpijn na sporten

Spierpijn na sporten

Iedereen heeft er wel eens last van; spierpijn. Soms op plaatsen waarvan je niets eens wist dat er spieren zaten! Meestal verdwijnt na een dag de spierpijn vanzelf. Maar het gebeurt ook wel dat je er langer last van houdt. Of dat je er echt door belemmerd wordt in je functioneren. Wat is spierpijn eigenlijk? En wat kun je eraan doen? Lees de vijf tips.

Lees meer: Spierpijn na sporten

sterren

Onafhankelijk onderzoek bekroont praktijk.

Online afspraak maken?

Plan nu eenvoudig online een afspraak in:

afspraak plannen iconKlik hier

Actueel

IMAGE Stuur je bewegingsoefeningen op summerschool!
maandag 08 juli 2019
Stuur je bewegingsoefeningen op summerschool! Nu het bijna vakantie is vragen veel van mijn patiënten zich af of ze ook even vakantie mogen nemen... Lees verder...